niedziela, 18 stycznia 2015

Trochę wyjaśnień...

                                Cześć!♥
Pewnie się zastanawiacie co się ze mną stało, i czemu nie było GS. Może najpierw wyjaśnię wam 2 sprawę. Miała być Banshee lecz, nie znalazłam ani jednego zdjęcia Zuzi z jej pełną sylwetką (ale chodzi bardziej o ubranie). Teraz pierwsza sprawa. W życiu każdego przychodzi czas że wątpi w samego siebie. Zwykle jest jakiś ważny powód i takowy posiadam/posiadałam. Jest lepiej dlatego już jestem. I jakby co nie pytajcie się co się stało bo to trochę osobiste. Ale nie w tym rzecz, to jest blog o MSP, a nie mój pamiętnik. Więc, zacznijmy od tego że na naszym blogu wybiło...


Wyświetleń! Kocham was... K-O-C-H-A-M! 1,000? SERIO?!! DZIĘKUJĘ ZA TO WSZYSTKO! (DALEJ NIC O TYM NIE PISZĘ BO CHCĘ ŻEBY KISS DAŁA TU SWOJE 3 GROSZE ;-;) W sprawie GS (Gwiazdorski Styl) będzie chyba dzisiaj. Podczas mojej nieobecności na blogu, na MSP wbiłam 3 lvl'e . Foteczgga:



Mam tylko tą focie bo mądry Wuzieł nie zapisał pozostałych 2 ;___; BRAVO! Wracając co nieco do tysiąca wyświetleń pomyślałam że będę robić dla was loga. Powiedzcie cz chcecie w stylu:

 
                                                                           Tym czy...

   
                                                                            Tym.
                                            Dziś mam logo dla Roxisan a.k.a fifilka777:



PS: Jak ktoś jest bardziej spostrzegawczy niż przeciętny słuchacz Radia Maryja to pewnie zauważył znaki "#Ray , #Ray". Chodzi o to że zakładam fandom. Co to "fandom"? To taki mój znak rozpoznawczy. Czemu Ray?! Dlatego iż, 2 ostatnie litery są od nicku na MSP Zaylie. A "R" dlatego że mam na drugie imię Raisa. Tak wiem dziwne imię ale Ruskie ;c Więc to chyba tyle.



                                                             Buźki PA ;___;

1 komentarz: