sobota, 3 stycznia 2015

Konkurs Pony Magic

Hej! Dzisiaj przedstawię wam nowy konkurs pt. pony Magic. Mam nadzieję że Zaylie się nie obrazi że za nią wstawię tego posta ale nie mogłam się od tego powstrzymać bo te ubrania są takie słodziuchne <3


 Tło... tło mi się niezbyt podoba no ale ja kupuję tło co tydzień :)
Ocena: 4/10
 Animki są całkiem fajne tylko szkoda że dla movie bez vipa są tylko dwie w tym jedna mega droga
Ocena: 6/10


Ubrania są przeurocze lecz jest mały minusik :c są włosy za 2200 sc :c Modzi naprawdę przesadzają! Mój nowy komplecik kosztował 2700 a gdybym kupiła te włosy to bym zapłaciła nie wiadomo ile :(
Ocena: 8/10
Rzeczy są bardzo urocze jednakże nie wszystkie bym zakupiła.
Ocena: 7/10
Łączna ocena: 25/40
Jedyne co tak naprawdę mi się najbardziej podoba to ubrania :)
Pa pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz