piątek, 2 stycznia 2015

Szkoła rysowania 1

Hej! A więc dzisiaj pokażę wam zestaw na plażę.Przepraszam za słabą jakość.

 Najpierw szkicujemy fryzurę.
 Następnie wypełniamy ją sposobem kreseczkowania; w najciemniejszych miejscach kreseczkujemy mocno a w jaśniejszych coraz lżej.
Teraz szkicujemy strój kąpielowy.
 Następnie wypełniamy go tak jak włosy tylko jeszcze w najciemniejszych miejscach cieniujemy czarną kredką.Kolory wybierała moja koleżanka.
 Robimy to samo z paskiem.
 Tak samo z butami; szkicujemy i kolorujemy.
 Teraz przyszła pora na usta.Cieniujemy je różową kredką.
Następnie cieniujemy je czerwoną kredką.
 Teraz skóra. Najciemniejsze miejsca wypełniamy brązową kredką.Następnie używamy jasno brązowej kredki a potem kremowej.Ja użyłam kredek brownie,caramel i teint.
 Robimy to z całą skórą.Gotowe!

Ja używam kredek top model i kredek bambino.
Mam nadzieję że się wam podobało.Kolory wybierała moja koleżanka u której to robiłam c: Dlatego jest taka jakość :p W przyszłym tygodniu będzie następna szkoła ;)
Papa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz