czwartek, 5 marca 2015

Złodziej!

Hej! Dowiedziałam się o nowy złodzieju a raczej złodziejce na MSP... jest to Lights<3.Ukradła konto mojemu informatorowi oraz ananasowi Wychowany Ananas. Jej drugie i główne konto to amelia1830. Otóż złodziejka nie tylko ukradła konto ananasowi ale też go go lol1. Oto  screeny 3 movie:



Oddała im konta.Jej kradzież polega na tym że zmienia komuś hasło.hasło. Podejrzewam że wysyła prezenty z tych kont i oddaje żeby nie było. go go lol1 miałam w znajomych ale na szczęście przed chwilą ją usunęłam :p Za chwilę waszym oczom ujawni się rozmowa ananaska ze złodziejką. Dokładnie nie wiem na czym polega bo jak to piszę jeszcze jej nie widziałam ale zaraz to spokojnie przeanalizuję.


Zdziwiłabym się... Tylko skąd ona zna hasło?!
Niestety ananasek powiedział że tylko tyle zdjęć może podać ;c
No ale strzeżcie się i uważajcie na każdym kroku!
Zapraszam na kanał : Klaudia a




1 komentarz:

  1. Dziewczyno idź się lecz! To nie byłam ja... go go lol1 to była moja koleżanka. Zgłaszam ten post jak i blog. Świństwo w czystej postaci.

    OdpowiedzUsuń