poniedziałek, 19 stycznia 2015

Gwiazdorski Styl! #3 - Panna Włączone Niskie ceny.

                                 Cześć!♥
Dziś w GS'ie (GS'sie? Całkiem chwytliwe) znana i kochana Ewelina z reklamy Media Expert.
Zacznijmy od jej twarzy z której to, internauci robią sobie jaja.
                                              Twarz:


Nie, no xDD Nie mogłam sobie tego zdjęcia odpuścić. I ta mina (nie mogę *_*). Dobra śmiechy na bok pora na... odwzorowanie w MSP!


O oczkach nie muszę zbyt dużo mówić. Zwykłe oczy koloru piwnego B/ Nos to:


I kolejny raz ten nos Joł .  Ale cóż Wuzieł musiał wybrać słusznie. Usta :


Piękne, pełne, usta koloru czerwonego. To jedna z cech rozpoznawczych Lisowskiej. Więc wybrałam te, a czy są lepsze od tych?! Skóra :


Nie zwracajcie uwagi na inne włosy #NieWcale . Bo jak już mówiłam tysiąc razy jestę #ZapominalskąZuzą Joł . Ale teraz pora na...

                                           Ubranie:


Przepraszam za mały rozmiar. Ale nie wiem dlaczego tak się stało :/ #What #Ever (Coś dużo dziś tych hasztagów ^-^) . Ubranie na MSP RAZ!:



Taak... Znowu coś dla Vip. Ale czasami to konieczność ;c. A i pomyślałam że jeżeli ktoś nie będzie mi wysyłać osób do GS, to będę robić dla was obrazek z tą sławną osobą o to on.



                                                                   Nawet wyszło ;P


                                                                     Buźki PA :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz