niedziela, 18 stycznia 2015

Dziękuję! ♥

Hej :) Ostatnio jak zauważyliście nowe posty były rzadko ale Zaylie jak wcześniej wspomniała miała kilka problemów? spraw? xD Ja nie miałam czasu. Ale ten post ie jest od narzekania tylko od chwalenia! :D Oczywiście nie mnie ani nie Zaylie tylko... tum tum tu! was! Dziękujemy za te 1.000 wejść <3 W tak krótkim czasie na naszego bloga weszło tyle ludków ^^ Jej ♥ Naprawdę się bardzo cieszę ^^  Mam nadzieję że dobijemy do 2.000 wejść xD Mam też nadzieję że będziecie mi oraz Zaylie pomagali wybierać osobę, styl do Style Świata albo Gwiazdorski Styl. Chciałabym też rozwinąć swój kanał na yt. W ferie pojawią się tam co najmniej 2 teledyski c: Jeżeli będziecie aktywni na moim kanale to zrobię serię grania w MSP czyli coś typu Zagrajmy z Klaudią w MSP :) (Jak wcześniej wspominałam mam na imię Klaudia) Zaylie mówiła mi że też chce coś tam nagrywać więc subskrybujcie dwa kanały:
Klaudia a
Zuzia Przeworska

 I jeszcze nowe logo ^^
Moje:
Zaylie:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz