wtorek, 6 stycznia 2015

Style świata #1

Hej!Dzisiaj pokażę wam pierwszy post z nowej serii Style świata.Jest to seria pokazująca jaki styl mają w danych krajach.Dzisiaj pokażę wam Szwecję!
Z tego co widziałam na zdjęciach w Szwecji kobiety ubierają się tak trochę babcino, staromodnie, zresztą nie tylko kobiety ale też nastolatki.

Oto twarz:
Nic nie jest dla VIP.We Szwecji częściej spotyka się normalny odcień skóry - nie opalona, nie blada, nie czarna.Kolor oczu wybrałam zielony bo tak :D

Ubranie:
Tutaj też nic nie jest dla VIP.W Szwecji modne kolory to: biały,granatowy/czerwony,czarny.Wybrałam szary kolor butów aby to wyglądało jakoś normalnie (tak jak w prawdziwym życiu - nie masz np. tego samego odcienia butów,czapki,kurtki tylko różne kolory).
To na tyle!Myślę że seria wam się podoba i mam prośbę - przysyłajcie mi propozycje kraju bo te które ja wybieram mogą wam się nie podobać itd.Co 2 tygodnie będę robiła losowania dla tych osób co mi piszą propozycję.Wygrana to prezent z listy życzeń max 600 sc.

Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz