środa, 7 stycznia 2015

Konkurs + Logo dla Starli + Zablokowanie + BOOSTER!!!

                               Cześć!♥
Witam was w nowym poście. Czy ktoś wie kto piszę? (Chwila namysłu..) TAK! Zaylie, #Zay, Bananek, Wuzieł, Zuzieł, Zuza. WHAT EVER! Dziś SuperPOST! 4-członowy post. #WoW. Więc pierwszą sprawą jest zablokowanie Klaudii Dash (Kiss Me488) . Tak na siebie mówimy no cóż ten temat robi nam wodę z mózgu. Nie ważne rozgadałam się ZNOWU! ;33 Oto screen z jej kont:



Na razie piszcie do Klaudynki na drugie konto w razie jakiś wiadomości.
A teraz pora na logo dla STARli (znowu ;*).


Wygląda jak w tv! A tam "jest napisane" (jak ktoś chodzi ze mną do klasy to wie o co chodzi xd)
"Zagraża nam nitka wieczności...". Jakież to alternatywne.  Mówiłaś że podoba Ci, się jak mówię do Ciebie, Starla dlatego tak tu napisałam. I najlepsza część konkurs!


Mam dla was konkurs. Jedyne co trzeba robić to przeczytać arty Pauli o konkursie! MACIE W NIM BRAĆ UDZIAŁ BO SĄ FAJNE NAGRODY!!!! ART:


To chyba jasne, nie? Więc.. ostatnia rzecz to mój booster. Pewnie teraz właśnie mam booster'a. Więc było by mi bardzo miło za ewentualną pomoc. (Oczywiście odwdzięczę się.) Screen:


                                                                   Więc ja się żegnam...



                                                                        Buźki PA *-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz