sobota, 7 lutego 2015

Look! #4 'The Girl With The Sububs'

                          Cześć!♥
Dziś pokażę wam look z ubrań z konkursu "The Safer Internet Day" . Zaczynajmy!



O . M . G . Dobra, dobra nie zachowujmy się jak 3 letnie fanki Justina Biebera . Ale naprawdę (prawie) same pozytywy: Bez VIP, śliczny, z ciuchów z konkursu i wgl. i wgl. Mam dla was jeszcze 2 wersje kolorystyczne bo nie miałam weny :/


                                                              I wersja kolor.



Słodka, dziewczęca... Zupełnie jak ja ^^ #żart . Nie wiem po prostu mi się podoba. Ale nie dorównuję oryginałowi.


                                                              II wersja kolor.




BANANEK!♥♥♥ KOCHAM O TYSIĄCKROĆ LEPSZA OD 1 WERSJI KOLORYSTYCZNEJ. Taka wesoła, letnia i cudowna! Dobra, teraz paleta:



szary - oryginalna stylizacja
czerwony - wersja nr 1
niebieski - wersja nr 2

                          Sorki, ale nie mam już sesji. Może mi wybaczycie ;c.

             ♥~~♥~~♥ Thanks you 4 reading this POST! by Zaylie ♥~~♥~~♥


                                                                    Buźki PA! ♥~~♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz