środa, 31 grudnia 2014

Propozycję do następnego Gwiazdorskiego Stylu!

                             Cześć!♥
Tu znowu #Zay (Nowa ksywa? Dla naszego Bananka?? #Bananek kolejna ksywa B/ ) Postanowiłam że WY! Tak, WY najbardziej wiecie kogo chcecie zobaczyć w następnym "Gwiazdorskim Stylu". Więc propozycje kogo chcecie zobaczyć. Podsyłacie wasze pomysły na E-mail:
                               Zaylie2003@wp.com

W temat macie wpisać: "Gwiazdorski Styl #2" (bez tego: " oczywiście ;D ) A w E-mailu ma być napisane tak:

 Moja propozycja to: "(tu dajecie nazwisko i ksywkę gwiazdy)"
 Jest on/ona : "(youtuber, aktor, piosenkarz)"
 Mój nick na MSP to: "(nick)"
 I DALEJ MOŻECIE NAPISAĆ ŻEBYM KOGOŚ POZDROWIŁA LUB COŚ W TYM STYLU.

Tyle koniec. Co tydzień możecie mi wysyłać tylko oczywiście musicie zmienić temat z: "Gwiazdorski Styl #2" na np. "Gwiazdorski Styl #8" . A teraz po co pisać nick... Hmm... może dlatego że chcę podać dedykację i zrobię logo oraz wyślę prezent z l.ż. co tydzień dla osoby z najlepszą propozycją?! Dlatego jak będę was zapraszała to znak że wygraliście w ten tydzień ;* Ok ja się żegnam!

                                                     Specjalnie nadal daję ten obrazek (to nie nowe logo ;D)

                                                                      Buźki PA :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz