niedziela, 21 grudnia 2014

Look! #2 'Cute Kitty'

                                 Cześć!
Sorki, że nie pisałam zbytnio postów ale szkoła potem choroba i kupiłam sobię 'Zniszcz ten Dziennik' więc musicie mnie zrozumieć ;c Ok, dziś przygotowałam swój dopiero 2 look on:


Jestem z niego dumna. Cuuudoo, normalnie *-* (Żeby tak jeszcze wyglądać naprawdę...) Taka grzeczna dziewczynka. Co, nie?

                                                                Paleta&Skład:



Czerwony: Włosy
Czarny: Ubranie





                                    Wersje kolorystyczne: 

                                                        I - Karmel


 To mi przypomina nuttellę. Albo jakiś karmel (?) nie wiem, ale to przesłodkie.



                                                              II - Rudy



Rudy kotek :3 Jaaakie to (smutne) słodkie ...Mrrrauu :*


                                                                      III - Klapa



A to jest kompletna beznadzieja. Miała wyjść groźna kocica, wyszła straszna klapa.


                                                                       +Sesja:






                                                                                 BUŹKI Pa :3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz