środa, 31 grudnia 2014

Gwiazdorski Styl!#1 Saszan

                                                        Cześć!♥

Dziś Sylwester więc postanowiłam zapoczątkować nową serię. Będę odwzorowywać tu gwiazdy. Takie jak:

  • youtuberów/youtuberki,
  • gwiazdy muzyki,
  • aktorów/aktorki
  • kogo będziecie chcieli.
A dziś.... Saszan! Szczerze?! Nie jestem fanką jej coverów, piosenek czy czego kolwiek. Ale pojawiła się tu ponieważ znam dużo osób które ją bardzo lubią. Także no. Pora na...

                                               Twarz:



Tu mamy zdjęcie na którym się wzorowałam. A teraz odwzorowanie.


Oczy, te z drugiej strony. Oczywiście  czarne. Teraz: Nosek.


Ciekawe czy ktoś się po mnie rozczyta? xD W ogóle ustaliłam że wszystko ma być bez sripa :3


Usta ostatnie w kolorze pudrowego różu. (Przyznam że wygląda bardzo ładnie ^.^) Skóra:


Te oczy co ty masz tam w lewo?! Dobra, spoko Zuza... Wracając 3 strona, podświetlony kolor.
I tyle z twarzy. Wiem pominęłam makijaż ale można to różnie interpretować. Teraz...

                                         Ubranie:


Oto zdjęcie. Sooo... sweet ♥.♥ Teraz w MSP:


Wyszło nieźle. Teraz pewnie (nie którzy) powiedzą: "EJ, ALE TU SĄ DIAMONDS!!!!!!!!1!","Miało być bez vipa!!!! :((( -,-" Ok spróbujcie znajeźć lepsze włosy bez vip... TO SĄ JEDYNE WŁOSY Z TAKĄ CZAPKĄ! SORKI! Jak macie ból to kupcie sobie maść lub zamieńcie te włosy. Ok, a teraz życzenia:



I jeszcze dużo szampana i siedzenia do rana!Życzy Zaylie i KissMe (Klaudii nie ma wróci po nowym roku :c)



                                                   Buźki P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz