wtorek, 17 marca 2015

Dużo wiadomości! I KONKURS!

Hej! Na wstępie już bardzo ale to bardzo mocno chciałabym podziękować Zuzi bo bez niej by tego nie było. Czego? Pewnie się zastanawiasz! Tylu wyświetleń! Tak! Zobaczcie ile ich już jest!
To jest dla mnie coś mega! Bloga prowadzę już od listopada a z Zuzą od grudnia. I tyle wyświetleń! Dziękujemy! Kochamy was ♥ Ale teraz z tej okazji osoba która zrobi artbooka o tematyce takiej : STOP rasizmowi! wygra kilka prezentów z listy. Kwota prezentów ma nie przekraczać 1500 sc. Tak no i oczywiście trzeba mi na MSP napisać wiadomość o arcie i muszę go zobaczyć :) Konkurs trwa do soboty 21.03.2015r. Not o teraz coś co jest bardzo ale bardzo ogromnym plusem ze strony moderatorów. Nowy tema t! Jest on o tematyce takiej jak konkurs :) Jestem dumna z modów. Wiem że będzie dużo hejtów na temat tematu i wgl ale ja jestem z niego bardzo zadowolona. Oczywiście z tego powodu konkurs jest o tym :)


To by było na tyle. Oczywiście Zuzka zrobi swoją obczajankę tematu ale ja dałam zdj bo związane jest z konkursem.
Papa! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz