wtorek, 3 marca 2015

Moja wersja konkursu! #Gothci , #Emo #NIEWIEMJAKTOSIĘPISZE + kilka screenów z tfm.

#PIERFFSZYYY!  #NJEMAMCZASUNASPACJE!








Cześć!♥
Dziś pokaże wam zapowiedź nowego konkursu OMG, OMG! Dobra Wuzieł uspokój się... (uwegfueawifvwueqgfuwegfuwegfvnwe).
To może w końcu wrzucę wam ten screen bo to się dziwne zaczyna robić...


OMFG! Jakieee cuuudnee!! Nie myślcie że jestem dziwna ale mi się podoba B).
Wujku google, pomożesz nam? 
"Witam Movie Stars ! Nowy tygodnik tematem jest tuż za rogiem . Wszelkie domysły , co to może być? #MovieStarPlanet".
TERAZ OCENIANIEEE UBIORU MS!
Twarz: Wydaję się naprawdę ładna, oczywiście #NieWMoimStylu. Gdyby był inny kolor ust, i inna skóra to twarz byłaby "Sooo Beautiful". 3/5
Włosy: Lepiej chyba wyglądałyby bez tej czapki (A kolory no comment :/). 4/5
Ubranie: To jest sukienka, czy bluzka i spódnica? Obstawiałabym to drugie. Spódnica jest słodka i lekka, a bluzka... Nie pasuję. ZARAZ! Tu są jakieś rajstopy. (#Genius) Nje paasują one tu! Moim zdaniem. 5/10
Buty: One są takie piękne! Na pewno je kupię. Pewnie będą kosztować 1500 sc ale co tam? I te ćwieki i, one są po prostu piękne! 5/5
Dodatki: Widzę tu pirecing... (#NIEWIEMJAKSIĘPISZE vol. 2) tatuaż. Szczerze? Podoba się mi c: Nie umiem tego uzasadnić, po prostu! 5/5



Dobra Buźki PA! B)




























Wiedziałam że to zrobisz XDD!
Jak jest w tytule posta posyłam wam ziomki kilka screenów z tfm ;-;



Wiem że blog o MSP ale to tylko kilka zdjątek :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz