czwartek, 5 lutego 2015

Konkurs Safer Internet Day 2015

Hej! Dzisiaj za Zaylie zrobię obczajankę konkursu ;) Nie wiem dlaczego Zaylie nie pisze postów.Muszę jej się zapytać :p Ok to.... zaczynamy! :D

Nie wiem jak to się nazywa xD

 Hmmmm... Moim zdaniem za dużo tu wszystkiego :p Ocena? 5/10

Ubranka:


 A więc ubrania są nawet spoko tylko te ceny... Bardzo mi się podoba żakiecik za niestety 1500 ale go nie kupiłam bo jak na żakiet to za dużo. Rozumiem jakaś super sukienka jak np. na Sylwestra ale nie żakiet! Poza tym bardzo mi się podoba kamizelka ze świetną spódnicą z tiulowymi elementami, trampki (ale jeżeli chcecie mieć jednolite to kupcie te za 500 sc),włosy za 700 sc, okulary za 450 sc i włosy za 10 dm xD Według mnie jeszcze przesadą jest cena okularów przyszłości - okularów Google. Ocena? 6/10

Rzeczy:
 No średnie :/ Ocena? 4/10

Animki:
 Nawet spoko tyle że cena jest przesadnia! Ocena? 5/10

Tło:
Osobiście do tła nic nie mam prócz tego że jest tego troszeczkę za dużo a mianowicie to co jest na podłodze powinno zniknąć i pojawić się na ścianie zamiast trola xD Myślę że tło naprawdę się komuś przyda ;) Ocena? 7/10



Werdykt:
27/50 :\ Słabo aczkolwiek niektóre rzeczy są naprawdę fajne :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz