czwartek, 5 lutego 2015

LJKZN - Czyli, rozmowa na MSP z dziwakiem.

                                                                     Cześć!♥
Tu leń patentowany nie piszący postów. Nie będę się tłumaczyć gdyż, nie masz argumentów!!!! czy to ważne? Dziś pokażę wam naprawdę dziwną osobę... "LJKZN" to skrót nicku tego #kogoś. Oto jej/jego profil:



Aha, mogło by się powiedzieć że nic w tym dziwnego takie osoby są na MSP. To prawda. Ajm soł smart. Ale ja, ani wy nie dowiedzielibyśmy się o nim gdyby nie ta rozmowa:



BILI GO W DZIECIŃSTWIE KABLEM OD PILOTA! Zaniepokoił mnie już fakt że lubi mojej kupki smak...Aha.


Em... Tylko co on(a) napisał(a) w kratkach?! Wolę chyba jednak nie wiedzieć.


Tu akurat można się domyślić co jest napisane pod kratkami. Ale w ogóle jaki pojazd "Lizałaś pupkę mojej klawiatury!" nie no #BEKAMAX . Ok, teraz chcę wam pokazać jeszcze jedną rzecz czyli...



Bluzka za 0 sc! Nie spokojnie nie jestem hackerką. Po prostu gdy włączyłam "Szalone Zakupy" a że bluzka kosztuję 1 sc to dla mnie przez godzinę była za free. Dobra na dzisiaj to tyle pora na #neff logo.


                                                                        Buźki PA! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz