piątek, 24 kwietnia 2015

Konkurs Sports Deluxe

Witam :D Tak dzisiaj nieco inne powitanie :P Zajmiemy się dzisiaj nowym konkiem.


Ubrania:


 Ubrania nawet ok ale do kilku rzeczy można się doczepić. 6/10

Rzeczy:

 Rzeczy nawet mi się podobają. Rower jest świetny :D 7/10

Animki:
 Animkii muszę przyznać podobają mi się :) Idealne do filmów. 8/10

Tła:

Bardzo ładne :) To jest chyba najlepsze z tego wszystkiego :P 10/10

Ocena: 31/40 czyli 4- xD

No to teraz takie małe ''ogłoszenie''. Nie mam zielonego pojęcia co dzieje się z Zuzią. Prawie  w ogóle jej nie widzę. Widzę ją może (oczywiście wszystko na msp :P) raz na 3 tygodnie. Zaczyna mnie irytować to zachowanie bo nie wiem co z nią jest i dlatego denerwuje mnie to że nie wstawia postów. Gdybym wiedziała i naprawdę byłby to powód dla którego może tego nie robić było by ok no ale nie jest. To tyle miśki ;) Zapraszam też na 2 bloga rysujemy-z-klaudia.blogspot.com



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz